maandag 15 mei 2017

QUIP-day 2017

Voor degenen die niet weten wat QUIP betekent: QUilten In Public.

Het idee is dat je op die dag (derde zaterdag in juni) op een openbare plaats gaat zitten quilten om te laten zien wat een leuke hobby het is. 

Sinds ik over QUIP-day las, leek het me heel leuk om mee te doen of om zelf iets te organiseren, maar we waren steeds op vakantie rond die tijd. Dit jaar is dat niet het geval en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en organiseer ik een bijeenkomst op QUIP-day op 17 juni 2017.

Nancy Lansdaal van Nancy’s Plantenhoekje heb ik bereid gevonden om in haar kas aan de Tuinbouwweg 22 in Haarsteeg ruimte voor ons vrij te maken, zodat we daar gezellig tussen de bloemen en planten kunnen quilten. Mocht je nu toevallig liever willen breien, haken of borduren, dan is dat ook geen probleem.



Van 11.00 tot 15.00 uur kun je aan je eigen project werken, maar als je dat leuk vindt, kun je ook een blok maken voor Stichting Verdanda. Stof voor de blokken wordt ter beschikking gesteld (Atelier Busy Bee).

Voor meer informatie kun je hier kijken.

Kun je zelf niet die dag, maar ken je iemand die het misschien lukt vindt, geef het dan door.

Groetjes,
Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten