zondag 28 augustus 2016

super einde van een mooie week (Breda)

gisteren was de laatste dag van de Algemeen Tentoonstelling in Breda. Voor 9 uur waren we al aanwezig, voor weer een mooie, drukke dag.
Vanaf 17.00 uur moest onze werkgroep een oogje in het zeil houden bij het vertrek van de winkeliers. Daarna gingen we de andere dames helpen die al druk bezig waren met het opruimen van de quilts en de andere materialen. Rond 20.00 uur vertrok de vrachtwagen en werden de dames van de aanwezige werkgroepen op een etentje getrakteerd. Een heel gezellig afsluiting van een leuke, drukke, vermoeiende week, waarin in heel veel fijne mensen heb leren kennen.

De klapper van de dag was overigens al eerder gevallen. Misschien hebben jullie gelezen dat er tijdens de ATT een aantal quilts zouden worden verloot ? Om 15.00 uur zou de trekking zijn.
Hoewel ik de hele week aanwezig ben geweest, had ik nog niet echt over de loterij nagedacht tot ik om 14.30 uur een van de quilts zag liggen en dacht "die zou ik best willen winnen". Eerst even nagevraagd of wij als vrijwilligers wel met de loterij mee mochten doen en toen snel nog wat geld gehaald om lotjes te kopen. En laat nu toch een van mijn lotjes een winnend lot zijn. Ik ben er heel erg blij mee.
"landleven" quilt gewonnen in Breda
Ik liet hem vanochtend vol trots aan mijn moeder zien, die meteen zag dat er een vos in verwerkt zat (haar meisjesnaam is Vos en de familie heeft dus ook een vos als familiewapen). Ze was van mening dat de quilt helemaal op de goede plaats was terecht gekomen ;-)

Groetjes,
Marja

PS: mocht de ATT een keer bij je in de buurt worden georganiseerd, dan kan ik je aanraden om je aan te melden als vrijwilliger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten