donderdag 30 april 2015

koning te rijk

Ik ben op het moment de koning te rijk en dat komt door deze 2 pakketten die ik net heb opgehaald bij DHL for you.
pakketjes (9 en 6 kg)
Begin van deze week stond er een advertentie op het prikbord van het Quiltersgilde van een mevrouw die echt heel veel quilt- en handwerkbladen te koop aanbood. Op de vraag welk bedrag ze er minimaal voor wilde hebben, kwam het antwoord "kom het maar voor niets ophalen".

Ophalen bleek geen optie, dus toen heb ik gevraagd of ik uit al die bladen 2 series mocht hebben en of ze die (op mijn kosten natuurlijk) wilde opsturen naar Drunen. Zo gezegd, zo gedaan. Vanmiddag kon ik de pakketjes al ophalen.

En dit zat er in:
Geweldige verzameling quiltbladen
Ik ben zo blij !

Vorige maand ben ik in Drunen een bee (quiltgroep) gestart en als nu eens een keer een van de dames geen zin heeft om te quilten dan kan ze in deze bibliotheek inspiratie opdoen.

Marry heel, heel, hartelijk dank. Er komt nog een cadeautje naar je toe.

Groetjes,
Marja

1 opmerking: