vrijdag 25 juli 2014

resultaat van 3 weken freubelen

Zo omschreef mijn man aan het eind van onze vakantie deze foto.
resultaat van 3 weken vakantie
Tijdens onze vakantie in Denemarken heb ik tussen het zeilen, fietsen, wandelen en lezen door ook nog kans gezien om 18 bloemen te maken. Dit is het afval dat je verzamelt als je 18 bloemen in elkaar zet.
afval van 18 bloemen in elkaar zetten
Dit brengt de stand op 81 bloemen die helemaal klaar zijn.
81 bloemen klaar
Nu we weer thuis zijn, ga ik natuurlijk gewoon door, maar het tempo ligt een stuk lager. Er moet per slot van rekening ook weer voor klanten worden geborduurd.

Ik bedenk me dat ik al een hele poos niets meer over de sampler heb geschreven, maar dat komt omdat ik in dubio ben. Daarover de volgende keer meer.

Groetjes,
Marja

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. En je resultaat is echt goed te noemen. Mooie kleurtjes.
    Ik ben heel benieuwd in wat voor dubio je zit!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schöne farbenforhe Hexagon-Blümchen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zomer bloemen.
    Leuke vrolijke kleuren.
    Je maakt me nieuwsgierig, wat betreft je dubio?
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen