woensdag 13 november 2013

bloem, bloem, bloem, bloem

Van Tilly kreeg ik een poosje geleden de tip om aan elke bloem die ik klaar had 5 hexagonnetjes van de verbindende de kleur te maken, dan kun je de bloemen altijd aan elkaar passen. Dit heb ik nu bij de eerste bloemen gedaan en daardoor krijg je meteen al een beeld van hoe het gaat worden.
klein beginnen
Als ik het goed heb uitgerekend, heb ik 313 bloemen nodig. Het plan is om per kleur 3 bloemen te maken, dus heb ik 104 kleuren nodig. Die heb ik dus nog lang niet. Vandaag op de regiodag van het Quiltersgilde (Oisterwijk) eens kijken of ik wat nieuwe kleuren kan "scoren". De lapjes hoeven niet zo groot te zijn; 26 x 26 cm, daar kom ik al een heel eind mee.

1 opmerking:

  1. I`m looking forward to see your progress. I love hexes so much.
    Thank you for the translator.
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen