zondag 20 oktober 2013

Veldhoven Open European Quilt Championships 2013

Ik ben gisteren naar de show in Veldhoven geweest. Wat een ervaring. Ik was al onder de indruk van de tentoonstelling in Alkmaar, maar er kon nog een schepje bovenop.
Ik was er lekker vroeg (net na 10 uur) en ik vond het toen nog lekker rustig. Na de tentoonstelling heb ik natuurlijk ook nog een rondje langs de standhouders gedaan en ook nog een paar lapjes gekocht. Hier begon het toen al flink druk te worden (en warm).
Natuurlijk was de "best in show" prachtig, maar de quilt die op mij de meeste indruk maakte was deze quilt van Solvi Krokeide uit Finland.
solvi_Krokeide_the_black_dog
the black dog van Solvi Krokeide
 De quilt Queeny van Sabina Philipp uit Duitsland vond ik ook erg mooi.
Sabina Philipp - Queeny
Sabina Philipp - Queeny
De Italiaanse Rita Frizzera was er met een grote collectie mooie quilts (applicatie)
Rita Frizzera Pincushion Flowers
Rita Frizzera - Ardesia
Rita Frizzera - Ardesia
Rita Frizzera - Ardesia
Deze quilt van Annemieke van den Boogaard (de jurk) viel me natuurlijk op doordat er hexagonnen in waren verwerkt
Annemieke van den Boogaard -de jurk
Annemieke van den Boogaard -de jurk
Tot slot nog een paar quilt waar ik de makers niet van weet, maar die zeker de moeite waard waren.

O ja, ik heb mezelf ook nog een 18° liniaal cadeau gedaan. Deze werden in Veldhoven verkocht door Pascale Bebronne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten