woensdag 2 oktober 2013

mmmmh, lekker

Ik mag graag bakken en sinds ik vorige jaar (van Ingrid) een heel leuk boekje met recepten voor Cupcakes kreeg, ben ik helemaal in de ban van cupcakes bakken. Ik heb er al heel wat geprobeerd.
De bananencupcakes (zonder de walnoten) zijn altijd zo op. En de vanille cupcakes met jam; lekker!

Ik heb aangeboden voor een feestje komend weekend chocolade cupcakes te bakken. Laten er nu 3 recepten voor chocolade cupcakes in het boekje staan. Die moesten natuurlijk eerst getest. Vorige week het eerste recept (met chocolade poeder) gebakken. Die waren lekker, maar zou het nog beter kunnen ?

Vanochtend het tweede recept (met gesmolten chocolade) geprobeerd. Ze komen net uit de oven en ruiken heerlijk. Ik kan bijna niet wachten tot ze zijn afgekoeld.
chocolade cupcakes
Zou het nodig zijn om het derde recept ook nog uit te proberen ?? Op zich geen straf natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten